2013. április 6., szombat

Alyson Noel- Lúzerek és bálkirálynők

Ez a könyv szerintem teljesen olyan, mintha egy film forgatókönyve lenne, hiszen majdnem mindegyik amerikai gimis film hasonlóképp történik.


 A lényeg, hogy van benne egy lány, akinek az anyja egy modell volt, és szeretné, ha az ő lánya is hasonlóképp öltözködne, és nézne ki, mint a divatmagazinban a lányok. Eleve a neve is vicces, mert egy dalról kapta azt. Ahogy az új iskolába bekerül, ő is egy különc, aki a lúzerek közé tartozik, de ahogy telnek a napok, úgy csatlakozik a menők közé. Azzal csak egy a bökkenő, a "királynő" utálja, ha nem azt teszik, amit ő mondd, ezáltal Rio nem barátkozhat akárkivel, mint például a sráccal, akivel az első napoktól jóban van. Itt sorban mennek a bulik, a vásárolgatások, a szórakozgatások, mikor Kristi kavarni kezd Rio barátjával, és ezért Rio is csókolózik Kristi pasijával. De ezutántól mindenki beszélni kezd róla, és újra gyűlölni kezdik. Egy nap, mikor az iskolába bemegy, a szekrényében kutya üledéket talál, de nem tudják, hogy ki tette bele. Majd végül a srác segít neki, akivel elvileg nem beszélhetne, mert lefényképezte, miközben Kristi berakta azt Rio szekrényébe. Így mikor megköszöni Rio a fiúnak, az szerelmet vall neki.

További információért: http://moly.hu/konyvek/alyson-noel-luzerek-es-balkiralynok

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tetszetős könyvnek tűnik, most amúgy sem tudok mit kezdeni magammal. Igazából a könyvről magáról egy film jutott eszembe, de a címe nem ugrik be.
    Megnézegettem az olvasott könyveidet, meg a készülőben levőket: Maggie Stiefvater Linger-jét csak ajánlani tudom, a Forever-rel együtt.
    Ahogy elnéztem, az ízlésünk nagyjából megegyezik, ezeket mind olvastam. Nem tudom, akad-e rá időd, vagy meg van-e neked, de azért ajánlanám: Sara Gruen-Vizet az elefántnak; Lisa Jane Smith-Nightworld 1-2. Én nagyon szerettem őket, mindkettő letehetetlen volt - a suliban is könyvekkel rohangáltam. A Vizet az elefántnak-ról csak annyit, hogy egy cseppet 16-18 karikás, de nem durva :)

    VálaszTörlés